Řešení N‑able pro poskytovatele řízených služeb podporují růst vašeho byznysu

Staráte se svým zákazníkům o IT? Získejte s N‑able všechny nástroje, které potřebujete ke svému efektivnímu růstu. Jako autorizovaný distributor pro ČR a SR poskytujeme všem našim partnerům technickou podporu v češtině.

Vzdálené monitorování a správa

N‑able RMM (Remote Monitoring and Management)

Zefektivněte práci svých techniků. Využijte řešení pro automatizaci procesů, monitorování, správu a patchování IT infrastruktury, jehož prvotní nasazení vám zabere jen pár minut.

Co zvládnete z jednoho místa?

  • Monitorování: o závadách (a jejich příčinách) IT zařízení či sítě budete vědět kolikrát dříve, než se stihnou projevit.
  • Správa na pozadí: zásahu technika si uživatelé vašich zákazníků nemusejí vůbec všimnout.
  • Vzdálená podpora: rychleji zareagujete na požadavky vašich zákazníků.
  • Patch management: zajistíte automatickou aplikaci aktualizací a záplat u vašich zákazníků.
  • Antivir: na počítače svých zákazníků nasadíte antivir na pár kliknutí a všechny informace uvidíte z jednoho dashboardu.
  • Tikety: stanovíte si priority a zpřehledníte si práci i její vykazování.
  • Správce hesel: svým zákazníkům i svým technikům usnadníte uplatnění zásad pro práci s hesly.
  • Integrace: RMM snadno propojíte s PSA nástroji, jako jsou Autotask nebo ConnectWise.
  • A další…

Vyzkoušet N‑able RMM

Zabezpečení e‑mailu – antispam, antivir a archivace

N‑able Mail Assure

Chraňte e‑maily svých zákazníků před spamy, phishingem, viry, malware a dalšími e‑mailem šířenými hrozbami. A když už jste u toho, proč jim neposkytnete rovnou také šifrovaný dlouhodobý archiv e‑mailů, kde najdou jakýkoli e‑mail v původní, nezměněné podobě?

Co zvládnete z jednoho místa?

  • Ochrana e‑mailů před spamem: proč by měli uživatelé vašich zákazníků ztrácet čas hledáním validních e‑mailů mezi spamem? Usnadněte jim práci a jednoduše spam odfiltrujte.
  • Antivirová ochrana e‑mailů: nedovolte uživatelům vašich zákazníků udělat zásadní chybu – pustit e‑mailem šířené viry a další malware dál do sítě.
  • Ochrana e‑mailů před phishingem: zvýšíte ochranu svých zákazníků před útoky využívajícími podvržené e‑maily.
  • Kontinuita: umožníte svým zákazníkům pracovat s e‑maily i v době výpadku poštovního serveru.
  • Integrace s Microsoft 365: práce v uživateli známém prostředí snižuje potřebu školení.
  • Archivace e‑mailů: umožníte svým zákazníkům vyhledat odchozí nebo příchozí e‑mail v nezměněné podobě, a to i v případě, kdy byl daný e‑mal již odstraněn. Aktivace na jedno kliknutí.
  • A další…

Vyzkoušet Mail Assure

Automatizované zálohování dat do cloudu

N‑able Backup

Postarejte se o možnost obnovy dat vašich zákazníků – ať už jde o fyzické a virtuální servery, stanice, dokumenty, nebo data v Microsoft 365. N‑able Backup je od počátku navržen pro cloud. Objem zálohovaných dat je v počáteční ceně.

Co zvládnete z jednoho místa?

  • Zálohování dat: ochráníte data vašich zákazníků, ať už je mají uložená kdekoli.
  • Navrženo pro cloud: již od prvního návrhu pracuje s technologiemi, které vám usnadní každodenní zálohování dat do cloudu.
  • Testování obnovy: díky automatizovanému ověření a otestování obnovy dat budete spát zase o něco klidněji.
  • Přístupové role: omezíte přístup k datům tak, jak potřebujete.
  • Servery a stanice: ať jde o server fyzický, nebo virtuální, či o stanici data obnovíte na úrovni souborů, složek, nebo celého systému.
  • Microsoft 365: stejně jednoduše a ze stejného místa, ze kterého zálohujete servery a stanice, zazálohujete i data z MS Exchange, OneDrive a SharePointu.
  • A další…

Vyzkoušet Backup

Integrovaná ochrana koncového bodu

N‑able EDR

Zajištění bezpečnosti bývalo snazší. Jednoduše jste nainstalovali antivir, méně jednoduše proškolili zaměstnance, aby neklikali na neznámé odkazy, a průběžně jste aktualizovali nainstalovaný software. Ty doby, kdy toto stačilo, jsou už ale pryč.

Proč tedy vašim zákazníkům nezajistíte moderní ochranu před stále důmyslnějšími a vyvíjejícími se kybernetickými útoky?

Co zvládnete z jednoho místa?

  • Ochrana koncového bodu: nasazení, provoz i správu ochrany koncového bodu zvládnete z jednoho místa.
  • Ochrana před 0‑day: včas zareagujete na průběžně se měnící pravidla světa bezpečnosti.
  • Prevence kybernetických útoků:
  • Reportování: přehledně budete mít k dispozici jak data, která při své práci využijí technici, ale také data pro výkonné pracovníky vaší firmy nebo vašich zákazníků.
  • Forenzní data: potřebujete vyšetřit, jakým způsobem proběhl útok? Využijte k tomu určená data.
  • Varování: o detekci nebo neutralizaci hrozby se dozvíte prakticky v reálném čase.
  • A další…

Vyžádat ukázku N‑able EDR

Tiketovací systém pro správu požadavků

N‑able MSP Manager

Věnujete se příliš administrativě? Ztrácíte přehled o požadavcích vašich zákazníků? Přicházíte o účtovatelné hodiny, protože nejsou nikde zaznamenány? N‑able MSP Manager vám pomůže s organizací a prioritizací požadavků vašich zákazníků, s rozdělením práce mezi techniky, se sledováním stavu, ale i se zaznamenáváním času, kdy se těmto požadavkům věnujete.

Co zvládnete z jednoho místa?

  • Spolupráce: spolupracujte na jednotlivých požadavcích, předávejte je znalejším kolegům nebo technikům na další směně.
  • Lepší přehled: budete vědět i o tom nejposlednějším požadavku, který by jinak po pár dnech zapadl. Zlepšíte spokojenost svých zákazníků i vaše příjmy.
  • Měření času: nenechejte si utéct žádný příjem, nenahánějte na konci měsíce techniky a zjednodušte si fakturaci. Dobu strávenou nad jednotlivými tikety (buď měřenou pomocí stopek, nebo ručně zadanou) budete znát díky záznamům u jednotlivých tiketů.
  • Flexibilita: tiketovací systém se přizpůsobí vašemu způsobu účtování – ať si účtujete za incident, hodinovou sazbou, paušálem, nebo třeba kombinujete všechny tři způsoby dohromady.
  • Integrace s N‑able RMM: při práci s N‑able RMM využijete transparentní doplňování přihlašovacích údajů spravovaných v N‑able PassPortal.
  • A další…

Vyžádat ukázku MSP Manageru

Nástroj pro vzdálené monitorování a správu

N‑able N‑central

N‑able N‑central využívají ke svému růstu a škálování svého byznysu tisíce poskytovatelů spravovaných služeb po celém světě. S tímto řešením vzdáleného monitorování a správy získáte výkonnou automatizaci, představu o všech zařízeních na síti, pokročilou bezpečnost a další nástroje pro komplexní správu IT.

N‑central vám otevírá netušené možnosti. Ať zvolíte instalaci software on‑premise, nebo verzi běžící v cloudu, zvládnete z jednoho místa:

  • Automatizace: onboarding nových zařízení a jejich nastavení, nebo opatchování stovek zařízení najednou pro vás bude hračkou.
  • Bezpečnost: ochranu vašich zákazníků zlepšíte pomocí pokročilých bezpečnostních řešení.
  • Rychlejší řešení potíží: k rychlému vyřešení potíží potřebujete dostatek informací. S N‑central je budete mít ihned po ruce.
  • Podpora různých OS: na dálku dohlédnete na stanice, notebooky, servery a síťové prvky s operačními systémy Windows, MacOS a Linux.
  • Centralizované rozhraní: služby, monitorování, nástroje pro správu i informace o zákaznících najdete na jednom místě.
  • Skriptování: budete moci využít různé skripty, ať už obecně využitelné, nebo přímo určené pro konkrétní typ zařízení či specifické potřeby konkrétního zákazníka.
  • Spokojenost: využijete‑li N‑central naplno, zlepšíte efektivitu práce svých techniků i retenci vašich zákazníků, a tím i vaše marže.
  • A další…

Vyžádat ukázku N-central

Nejen správce hesel pro organizace

N‑able PassPortal

Používají vaši zákazníci bezpečná hesla? A používají je bezpečným způsobem? Poskytněte svým zákazníkům nástroj pro správu hesel, která jejich uživatelé potřebují pro přístup do webových i klasických aplikací. Zákazníkům pomůžete zlepšit úroveň zabezpečení a sobě zvýšíte výnosy.

Co zvládnete z jednoho místa?

  • Správce hesel: zautomatizujete správu i rotaci hesel u vás i vašich zákazníků, omezíte opakované používání stejných hesel a usnadníte si sdílení hesel jak v rámci vaší firmy – například mezi techniky –, tak mezi vámi a vašimi zákazníky.
  • Portál pro vaše zákazníky: svým zákazníkům poskytnete portál ve vašich firemních barvách, ve kterém si jejich uživatelé zvládnou spravovat jak hesla firemní, tak ta soukromá.
  • Obnova hesla uživatelem: uživatelé vašich zákazníků si hesla zvládnou obnovit sami – nemusí čekat, až se jim budete moci věnovat. A vy nebudete muset pořád dokola resetovat hesla.
  • Standardizace: svým technikům poskytnete centralizovaný repozitář s informacemi o vašich zákaznících, o jejich systémech a přístupových údajích, ale také s šablonami a dokumentací vašich provozních postupů. I nový technik tak zvládne vašemu zákazníkovi poskytnout službu dle vámi nastavených standardů.
  • Reportování: pro sebe i pro své zákazníky budete mít data o bezpečnosti a využití hesel.
  • Integrace s N‑able RMM: při práci s N‑able RMM využijete transparentní doplňování přihlašovacích údajů spravovaných v N‑able PassPortal.
  • A další…

Vyžádat ukázku PassPortal

Svižný vzdálený přístup za dostupnou cenu

N–able Take Control

Potřebujete na zařízení vašeho zákazníka něco zjistit, provést zásah, nebo rovnou opravit? Nevyjíždějte, připojte se k zařízení ihned a odkudkoli, třeba od vašeho pracovního stolu.

Co zvládnete z jednoho místa?

  • Multiplatformní: snadno se připojíte k zařízením s OS Windows, Linux i MacOS. K těmto zařízením se připojíte i z mobilních zařízení s iOS a Androidem, třeba právě na cestách.
  • Váš vlastní branding: vyžádají‑li si uživatelé vašich zákazníků váš zásah, uvidí vaše logo, ne naše. Vyžádat podporu si mohou i přímo z vašich webových stránek.
  • Rychlé spojení: Jak rychlé? K cílovému zařízení se běžně připojíte pod 8 sekund.
  • Bezobslužný přístup: k zařízení se připojíte tehdy, kdy potřebujete. Tedy i v čase nepřítomnosti uživatele.
  • Reporting: získejte přehled o zařízeních a době připojení.
  • A další…

Vyzkoušet Take Control